2014. január 2., csütörtök

2013.12.31. - Jedward in Beauty & The Beast - Dublin

Sziasztok! :)


Az ikrek ezúttal a Szépség és a Szörnyeteget adták elő a színházban, amire a jegyeket már január 2-án megvettük. Igazából mivel már két napja találkoztunk Velük, ezért nagyon nem volt cél, hogy ismét csináljunk közös képet vagy hasonlót, de azért reménykedve mentünk oda a színház elé rögtön az első show előtt...De sajnos ezúttal éppen, hogy odaestek és Edward egyből be is rohant, John viszont kint maradt, de szegényre nagyon ráugrottak a német rajongók, de olyan szinten, hogy megállt egy perc és próbálta szép szóval visszatartani a tömeget, de nem sikerült =/ Majdnem fellökték, már dőlt hátra és az emberek nem, hogy segítettek volna neki felállni, még rá akartak ugrani, de szerencsére visszanyerte az egyensúlyát...
Ezt elnézve én és Netti inkább oldalra mentünk. Netti meghúzta a lábát vagy mi, leült a földre én lehajoltam hozzá, hogy jól van e, amikor is csak az láttam, hogy velem szembe valaki iszonyatosan gyorsan fut, épp csak realizáltam, hogy John az, aki a tömeg elől bepánikolva menekül, mivel nem tudott bemenni az ajtón, amikor egyszer csak azt éreztem, hogy nekicsapódik a vállamnak iszonyat nagy erővel és nekilök a falnak. Én nem haragszom rá, mert tudom, hogy nem direkt csinálta, tényleg nagyon be volt pánikolva és amit azok a fanok tettek pár perccel ezelőtt...én megértem, hogy az votl az elsődleges célja, hogy biztonságban érezze magát. Tudom, hogy ha más szitu lett volna, akkor bocsánatot kért volna, mert mindig ezt teszi, ha valakit véletlenül megüt vagy ilyesmi.
Érdekes, hogy 2 nappal ezelőtt csak ír rajongók voltak ott és mindenkire jutott idő, senki nem lökdöste őket és mindenki kivárta sorát...most meg odajönnek a németek és kitör a káosz...mint anno Németországban a reptéren. Érdekes nem? Ki is a hibás?
Na mindegy, szóval a vállam még mindig fáj, de nincs harag :D Legközelebb úgy is kapok ölelést, az elég bocsánat nekem :D

Szóval, este a show 5:30-kor kezdődött és egészen 8-ig tartott :D Hát nem mondom, hogy iszonyatosan jó volt, hiszen ez főleg gyerekeknek szól, de élveztem :D
John és Ed iszonyatosan cuki volt a legelső perctől az utolsóig :D John-nal nem tudom mi volt. Mintha nem tudta volna, hogy hol van, eléggé idióta volt, de nem a megszokott módon. Nem akarok csúnyát mondani, de mintha ivott volna valamit vagy nem tudom...De lényegtelen :D Ha nem lett volna ilyen idióta, akkor nem lett volna min röhögni :D Eléggé izzadt egész végig, mindig beletörölte valamibe a homlokát :D Meg volt a végén az a rész, hogy a szörny meghalt...és mindenki ott sír, John meg áll a "holttest" felett és szakad a röhögéstől...Groteszk :D
Edward nagyon aranyos volt, látszik, hogy Ő komolyan veszi a szerepét :D Már amennyire :D Egyszer csak áll és beüvölti, hogy: "OMG! It's 1:25!!" xD John meg a "yellow smile face"-el ökörködött :D
A szövegük is elég vicces volt, de szerintem még rá is tettek 1-2 lapáttal :D




Saját számok közül csak a "Lipstick"-et adták elő, a többi feldolgozás volt: "I don't care", "Wrecking ball", "Story of my life", "What does the Fox say?" stb :D


A show végén pedig jött a visszaszámlálás, mint tavaly és a Happy New Year :D Sőt még A JedwardTV-be is csináltak videót :) Reméljük felrakják és benne leszünk :D

És ezúttal szeretnék Nektek én is Boldog Újévet kívánni! :) Teljesüljön minden vágyatok, amit idén nem sikerült megvalósítani és mindig keressetek újabb kihívásokat! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése