2014. április 22., kedd

2014.01.13. - Union J - Belfast


Elnézést, hogy erről csak most írok, de el voltam havazva, sokat dolgoztam stb. De most itt van és elolvashatjátok :)

Most így visszatekintve iszonyatosan szerencsésnek érzem magam, hiszen részt vehettem az első Union J turnén, ráadásul Meet and Greet jeggyel, amiben benne volt az is, hogy részt vehetek a fiúk sound check-jén is, ami iszonyatosan nagy élmény, hiszen ott csak pár rajongó van és a fiúk is jobban rád figyelnek :D Na de ne szaladjunk ennyire előre, lássuk, hogy is kezdődött :)

Belfastba busszal mentünk át Dublinból, ami nem volt hosszú út, de mivel késő este mentünk, már eléggé fáradtak voltunk, amúgy is. Amint Belfastba értünk, eltévedések sora nélkül meg is találtuk a szállást, amitől kicsit tartottam, mivel mindenki negatív kritikát írt róla, de kellemes csalódás volt, amit egy kommentben meg is említettem nekik, és ennek hála kaptunk következő alkalomra egy ingyen éjszakát ;).

Megérkeztünk, lepakoltunk, szokás szerint körbe vettem az emeletes ágyam törölközőkkel és ruhákkal (útálom, ha néznek mások miközben alszom, ez is egy amolyan szokás nálam :D), majd elaludtam.
Másnap a meet and greet csak délután 4-kor volt, ezért egész nap kb. semmit nem csináltam, csak idegeskedtem és készülődtem, de a gyomrom az nagyon nagyon ugrált...Majd amikor eljött az idő, elindultunk, a helyszínen pedig csak várakoztunk.



Sound check and meet and greet:
A sound check nagyon nagy buli volt! :D Bementünk, le akartunk ülni, de ránk szólt a biztonsági őr, hogy "Ne üljetek le lányok, álljatok a színpad elé" :D A fiúk nagyon édesek voltak, mindenki kezében ott volt egy bögre :D Mindenki állt, kivéve Jaymit, ő leült a színpad elé :D
Kb. végig hülyülték az egészet :D George levette a cipőjét és mutogatta a krokodilos zokniját, meg végig ugrált a Union J feiraton :D JJ pedig odaadta a mikrofont a közönségnek, egy srác meg énekelte a Lipsitcket :D
A hangpróba után mondta egy faszi, hogy 10 perc és Meet and greet, ezért áttereltek minket egy másik helységbe, ahol sorba kellett állnunk. Iszonyatosan izgultam, a szívem nagyon gyorsan vert és egyfolytában rágtam a körmöm...nem tudom miért, mivel már előtte kétszer találkoztam velük :D

Igazából annyi volt az egész, hogy bementünk egy szobába, ahol ott álltak és ránk néztek és mosolyogtam meg kiabálták, hogy "Hi" "Hello" stb :D Én csak ott álltam és vigyorogtam :D Aztán, amikor mi kerültünk sorra egyből odaugrottam Josh meg George közé :D Josh kérdezte, hogy "Hi! What's up?" :D Majd a közös képek után látta, hogy még mindig remegek és mondta, hogy "Dont worry!" Majd ölelések következtek, meg kérdezték honnan jöttünk :D Végül pedig Jaymi megkapta a karkötőt, amit én és a barátnőm vettünk neki :D Ez amolyan végtelen jeles karkötő és mindhármunknak van :D Fel is vette azonnal és hordta az egész koncerten :D
Kifelé menet kaptunk nyakbaakaszható VIP cuccot, meg egy pólót jaa és egy óriás poszert is :D




A koncert:
Fergetes volt! Egy meet and greet után egy első soros koncert várt rám! :D Hihetetlen volt, és a show is iszonyat nagy volt! :D Sokat fejlődtek a legutóbbi alkalom óta.


Nem is nagyon tudom leírni szavakkal, hogy milyen volt :D Nekem a kedvencem volt a nyitó szám, a Where are you now, valamint a Roar, amit csak George adott elő :) Éss az utolsó szám, a Loving you is easy :D De az egész show hatalmas volt, főleg, amikor leadták azt a videót, amikor Louis bejutatta őket az X-factorba, valamint a gyermekkori videók :D





A fiúk közül George a legcukibb, egyértelműen :D De a legjobb hangja még mindig Jayminek van :D Ezt be is bizonyította, amikor előadta a "Listen" című számot :D
De tényleg nem is tudom leírni szavakkal, hogy milyen volt ez az egész :D Csak javasolni tudom, hogy a legközelebbi turnén mindenki menjen el legalább egy koncertjükre!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése