2014. április 23., szerda

2014.01.14. - Union J - Dublin


A belfasti koncert után átutaztunk Dublinba, hiszen a srácok aznap ott léptek fel az O2-ben este.
Lepakoltunk a szálláson és meg is beszéltük, hogy csak kapunyitásra megyünk oda, mivel úgy is fentre szóló, ülős jegyünk volt, felesleges lett volna egész nap ott várakozni. Elmentünk vásárolni, sétálni, majd a nap további részét a szobában fekve töltöttük, mivel mindketten iszonyat fáradtak voltunk!

Mikor odaértünk a csarnokhoz már nagyon sokan voltak ott, de szerencsére sokat nem kellett várni, és a sorban állás sem volt vészes :D. Befelé a biztonségi őr megállított minket, mert látta, hogy plakát van nálunk és megakarta nézni, nehogy valami "csúnya" legyen ráírva :D

A jegyünk fel szólt a fancba, és ezt nem tudom szebben mondani :D Egy srác kísért fel minket a helyünkre, és ahogy másztunk fel végig röhögtünk, hiszen ez volt az első fentre szólós koncertjegyünk :D A kilátás remek volt és lehetett mindent látni, úgyhogy nem is panaszkodom :D


Az előzenekarok, csak úgy mint az előtte lévő napon borzalmasak voltak...főleg az a 5 Angels vagy kik...A csaj megint a betanult szöveget mondta, miszerint nagyon boldogok, hogy a UKban turnézhatnak...Na igen drága, de ez Írország :D Mindenki röhögött, annyira ciki volt :D Na de ennyit is róluk :D

A srácok koncertje iszonyatosan jó volt, és bár fent ültem ez volt életem egyik legjobb koncertje :D
Azt tudni kell, hogy a Magazines and TV screens tour-nak ez volt a legutolsó állomása, és látszott a fiúkon is, meg a fanokon is, hogy mindenki szomorú. Josh még sírt is az elején egy kicsit :(

A Carry you alatt volt egy fanakció: Egy papírt kellett feltartani, amin az állt "Proud of Union J". A szám után mondták, hogy igazából Ők büszkék ránk, mert nélkülünk ők most sehol nem lennének és nagyon szépen köszönik. :)


Az Amaze me számnál ismét nem jutottunk fel a színpadra, de nem is baj, mivel nagyrészt minden állomáson kislányokat hívtak fel, és ez ezúttal sem volt máshogy: George 4 pikacchunak öltözött kislányt hívott fel, ami tök cuki volt, végig ott voltak mellete :D

A koncert maga fergeteges volt, nekem főleg az utolsó szám tetszett, a Loving you is easy, lehet csak azért mert tudtam, hogy ez az utolsó szám az utolsó állomáson és minden egyes percét kihasználtam :)



Tudom, hogy csak két állomáson vettem részt ezen a turnén, kicsit bánom is, hogy nem mentem többre, de ennek most így kellett lennie. Legalábbb ennyin ott lehettem, ennyivel több lehettem :) Minden esetre alig várom a következő turnéjukat, amin tutira 100%-ban ott leszek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése