2014. április 23., szerda

2014.04.19. - Union J - Dublin airport


Mivel az előző nap jöttek, ezért tudtuk, hogy a következő nap mennek vissza :D Így fogtuk magunkat és reggel 7-re ki is mentünk a reptérre, ahol már akkor is volt pár rajongó :D
Sajnos nem tudtuk mikor jönnek, ezért csak tippre leültünk a British airways check-in pultok mellé pár rajongóval a földre :D Zenét hallgattunk, meg beszélgettünk, közben mindenki minket bámult :D


Csak vártunk és vártunk, és végül olyan fél 12 körül meg is jelent egy kisbusz :D Kiszállt belőle egy pasi és mondta, hogy először engedjük meg a fiúknak, hogy becsekkoljanak, utána csinálhatunk Velük képet :D

Bejöttek, beálltak becsekkolni, közben végig őket figyeltük, annyira édesek voltak :D

Majd végül is odajöttek, hogy "Let's take some picture" :D

 Először George-hoz mentem oda, majd megkerestem Jaymit, akit csupán 2 csaj vett körül :D
Odamentem hozzá és mondtam neki, hogy "My boyfriend broke up with me and Im so sad :'(" És akkor mondta tök cukin, hogy "Ohh come here" és megölelt, aztán csináltunk képet, pár mondat még, aztán indultam, de visszafordultam még egy ölelésért :D Annyira imádom :)


Majd JJ-hez mentem oda, annyira cuki volt :D Kérdeztem, hogy csinálhatunk e képet? Mondtam, hogy persze bármit :D Végül Josh-hoz akartam odamenni, de már elindult befelé, de nem is baj, nekem mindent megért Jaymi ölelése, végülis aznapra az volt a célom :)

Alig várom a következő alkalmat, amikro találkozhatok Velük. Ez mindig egy hatalmas élmény, és több okot ad arra, hogy mindig mosolyogjak és ne szomorkodjak olyan dolgok miatt, amik sosem voltak valóságosak! Köszönöm srácok ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése