2014. április 23., szerda

2014.04.20. - Jedward - Dublin


Épp, hogy találkoztunk a Union J-vel már is megvolt az új időpont: Jedward, Dublin :D
Eléggé húzós nap volt, mivel egész nap dolgoztunk, majd épp, hogy beértünk Dublinba a kapunyitásra.

A koncert állós volt, de mivel későn értünk oda, ezért csak oldalt tudtunk állni, de nem zavart, mivel remek hely volt, mindent lehetett látni és még kordon is volt :D

A szokásos számokat adták be a koncert előtt, kb. 1 órát várattak még minket, amikor is lekapcsolták a fényeket, a kivetítőn megjelent a Free Spirit borítója és megjelent a fiúk és a már említett számmal indítottak *-*
Az első pár számnál nem igazán éreztem jól magam, aztán nem tudom mi történt, csak feküdtem a kordonon és néztem őket, majd John odanézett és mosolygott, aztán azon kaptam magam, hogy üvöltözöm, sikítozom, ugrálok és izzadok ,mint az állat :D


1-2 szám kivételével, mind saját számokat adtak elő, és szinte az összeset! Tényleg csak pár szám maradt le mindkét albumról :D
Nem saját számok közül volt a Get up and dance, a we found love meg még kettő másik, de ne haragudjatok hirtelen nem tudom a címüket :D De iszonyat nagy bulit csináltak, nem viccelek: lehozták a háztetőt is :D




A panto-n kicsit csalódtam bennük, meg elmúlt a varázs, de most ezzel az új számmal és ezzel a koncerttel totál bebizonyították, hogy még mindig tudnak és komolyan is veszik ezt a következő albumot, amiről, amúgy eléggé sokat is beszéltek koncert közbe, de nem voltak hajlandóak előadni a Free spiriten kivül más számot róla, de nagyon célozgattak számcímekre :D

A Young Love szám előtt pár rajongó dobált fel dolgokat a színpadra és John felvette őket, rámosolygott a kezében lévő plüssmacira, majd ránk nézett és mondta, hogy nagyon szépen köszönnek mindent, a támogatást és a szeretetet, meg mindent, amit kapnak tőlünk és, hogy nagyon szeretnek minket. Annyira édes volt csak mosolygott...Aztán előadták a Young Love-ot, ami alatt meg a fanok szerveztek fanakciót: Egy papír lapot kellett feltartani, amin az állt, hogy "Thanks".


Volt pár szám, amit egy fehér pólóban adtak elő, és John-é kicsit elszakadt, és mindenki elkezdte üvöltözni, hogy "Take it off!" :D És persze megtette :D De Edward is :D Aztán John ott üvöltözött utána :D Ez volt a fénypont esküszöm :D





Személy szerint nekem a Get up and Dance és a we found Love volt a kedvencem :D Na meg a bad behaviour a szokásos intro-s kezdettel :D Az egész koncert fergeteges volt és hatalmas, le sem tudom írni szavakkal, hogy érzek most.
Eddigi legjobb koncertem a bécsi Jedward koncert volt, és most ez a dublini áll a második helyen :D Igaz nem álltam elől, nem kaptam meet and greet jegyet, de élveztem minden percét :)
Alig várom, hogy újra lássam Őket!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése