2014. május 8., csütörtök

2014.05.06. - McBusted - Cardiff - Motorpoint arena



Először is ott kezdeném, hogy nem valami új bandáról van szó, hanem egy régi feloszlott banda két tagja (Busted), csatlakozott a Mcfly nevű brit formációhoz egy turné erejéig, így ők lettek a McBusted =). Fogalmam sincs kiben merült fel ez az ötlet vagy miért történt, de számomra ez egy óriási dolog, hiszenm a Busted volt életem első fiúbandája, akikért oda voltam, és amikor feloszlottak 10 éve, akkor teljesen ki voltam, nem tudtam mi lesz…Aztán megismertem a McFly-t, akik azóta is a szívem csücskei…Mindennek már 10 éve. És most itt vannak! :D Egyesültek egy fiúbandává és turnén vannak! Kell ennél több? :D
 
A jegyeket már tavaly novemberben megvettem, akkor még eredetileg hármat, de egy barátnőm nem tudott eljönni, így végül ketten mentünk Nettivel, Cardiffba :D
A koncert előtti napon érkeztünk meg, én már teljesen ki voltak idegileg, annyira izgultam, hogy mi lesz, hogy lesz, mikorra menjünk ki a csarnokhoz (állós koncert volt), ott kint mennyien lesznek, mi lesz, első sorban leszek e stb…Teljesen fel voltam pörögve, na meg idegileg ki voltam készülve a feszkótól :D
Előtte nap a szálláson csak feküdtem az ágyba és elképzeltem milyen lesz, na meg tűkön ültem/feküdtem kb…A szobatársaink is oda készültek, így hát tőlük kérdezgettem, hogy nekik milyen jegyük van, esetleg tudják e hol szálltak meg stb…De sokat ők sem tudtak, de nem is érdekelt, csak a figyelmemet akartam elterelni. =)
Másnap reggel 7-kor keltünk Nettivel, reggeliztünk, elkészültünk és olyan 8-8:10 felé ki is értünk a csarnokhoz. Teljesen megnyugodtam, mert kb 15 ember volt még ott rajtunk kívül, ami semmi :D Kordon is volt felállítva, így beültünk oda és vártunk…és vártunk…és vártunk…és napoztunk :D Sétáltunk, kajáltunk, beszélgettünk, napoztunk tovább :D Ez volt életem legnyugisabb várakozása :D 



Mivel a csarnok főút mellett volt az autókból folyton megbámultak minket és kb. minden második arra járó megkérdezte, hogy kire várunk? :D Tökre vicces volt, persze a vége felé már unalmas, de legalább telt az idő :D



Kabát azért kellett, de ha kisütött a nap, akkor égetett, ami nagyon-nagyon jó érzés volt :D
Kb. olyan este 5 felé kezdett el először esni az eső, majd olyan 10-15 perc után el is állt. Kb. ekkor kezdtünk el felállni és sorba rendeződni, de ez sem volt vészes. Tökre nyugis volt.
A bemenetel volt eléggé rázós, mivel iszonyat gyorsan kellett befutni, de végül sikerült az első sorba beállni. 



Na most azt tudni kell, hogy itt kétfajta jegyet árultak az állóra: OMFG jegyet: Ez kb. 180 euro volt, de a színpadot gyűrűben körül ölelő gyűrűbe szólt a jegy, aminek kb. semmi érteme nem volt de mindegy :D A másik jegy a sima állós volt, ami nekünk is volt, ez a félkör alakú kifutó elé szólt :D Mi ott álltunk az első sorban :D A világ legjobb helye esküszöm! :D Imádomtam! Ráadásul Dougie és Matt mikrofonja közvetlen előttem volt :D
Kb. 3 borzalmas előzenekart kellett végig szenvedni és nem is akarok róluk több szót ejteni, mert nem érdemes :D Borzalmasak voltak, kb. végig röhögtük az egészet….


A koncert:
Végül a kb. 13 óra várakozás után elkezdődött: Beadták az intrót, ami a világ legjobb intrója :D Azzal kezdődött, hogy leadták, hogy hogyan oszlott fel a Busted, majd csináltak hozzá egy videót, hogy Matt meg James egy parkolóban elbúcsúzik egymástól, majd James visszafut Matthez, hogy vissza kell menniük a jövőbe :D Majd beülnek egy DeLoreanbe, beállítják a dátumot, de a kocsi lerobban. Majd újra indul és vissza mennek a jövőbe…Ekkor a színpadon komolyan megjelenik egy DeLorean, amiből kiszáll a két srác *-* Majd megjelenik a McFly és elindul a show az ’Air hostess’ című számmal :D Iszonyat nagy és a legjobb intro, amit valaha láttam! :D
A koncerten vegyesen játszanak Busted és McFly számokat is egyben, persze csak a legnagyobbakat :D Közben végig hülyéskednek =) 


A legtöbbször Matt és Dougie járt felénk, de Danny is sokat volt ott :D Tudni kell, hogy Dannyért én odavagyok, ezért aárhányszor arra jött magamból kikelve sikítoztam :D De végül mindenki arra jött, én Tomnak örültem a legjobban! :D Imádom azt az embert :)
Számok közül szinte minden tetszett! :D Mindig hülysékedtek :D Pl. A ’Who’s David’ előtt Dougie benyögte, hogy ez a szám az ex-boyfriendnek, Davidnek szól xD Imádom azt az embert! Annyira hülye :D Pl. a ’What I go to school for’ szám alatt ilyen óriás labdákat dobáltak a közönségbe és a biztonsági őrök próbálták távol tartani őket a színpadtól, de Dougie odaugrált folyton és próbált bele fejelni a labdákba. A biztonsági őr meg tökre ki volt akadva és mondta, hogy „Pedig meg lett nekik mondva, hogy ne játszanak a labdákkal” :D :D 




Volt egy Jackson 5 feldolgozás is, amire betanulták a koreográfiát és ilyen pisztoly szerűséggel pólókat lőttek a közönségbe :D Szerintem ez volt az egyik legjobb része a shownak! :D
Dougie szívem valóra váltotta minden álmomat, amikor ilyen kis manó hangon előadta a Titanic című számot! :D Ezt így tényleg nehéz elmagyarázni, de aki szereti Őket az tudja, hogy miről beszélek, és hogy ez miért is annyira nagy szám nekem :D Ez komolyan, az álmok listáján volt és ennyi! :D Ott volt és előadta :D sőt utána még a Barbie Girl-t is elkezdte énekelni, a közönség meg folytatta :D Tom meg megszólalt, hogy sosem gondolta, hogy ez valaha meg fog történni! :D 



A „Crashed the wedding” szám is a top számok között volt, mivel pont a konfetti fújó gép mellett álltunk, és a szám kezdetén ilyen szivecskéket lőttek a levegőbe és olyan jó volt mert pont mellettünk volt ez az egész és leírhatatlan érzés, amikor nem látsz semmit, és ha felnézel több száz kis szív hullik rád! :D És amikor kitisztul a kép ott áll előtted Matt, esküvői ruhába öltözve! :D Feldolgozhatatlan :D
Tom a koncert közben mondta, hogy tudja, hogy holnap is fellépnek ott, de, hogy ne foglalkozzunk most ezzel, hanem tegyük ezt az estét a legemlékezetesebbé és jobbá, mint a holnapit. Ez annyira édes volt…Tudom, hogy kb. mindennap ezt mondhatja, de nem érdekelt. Tudtam, hogy igaza van. Minden napot úgy kell alakítani, hogy az valamiért jobb, legyen, mint a holnap…



Az utolsó szám a „Year 3000” volt :D Ez az a szám, amit biztosan mindenki ismer! Hát leírhatatlan volt! Mindenki egyszerre énekli a fiúkkal együtt! Iszonyatosan jó volt *-* Matt oda állt elém, én meg sikítoztam és rám nézett ilyen tökre büszkén, hogy jól csinálom :D Hát tudom… :D
A show végén egyesével leugráltak a színpadról, vagy is inkább eltűntek valahol a színpad hátuljában és vége is volt a shownak…Nem volt ráadás szám, se semmi. A show után pedig leadták a Vissza a jövőből filmből a Power of love számot és kiírták a kivetítőre, hogy „To be continued….”.



Esküszöm ez volt életem legjobb koncertje és egy óriási álmomat váltottam valóra, hiszen mekkora volt az esélye, hogy egy régi, kedvenc, feloszlott bandámat újra láthatom? Még, ha Charlie nem is volt ott, nem baj, nem hiányzott. Ez így volt tökéletes, így volt emlékezetes.
Hihetetlen érzés mindig, amikor az Ő koncertjükön vagyok, amikor ott állok a tömegbe és a tömeggel együtt éneklem a jól megszokott számokat és szinte nem is hallom a közönség hangjától az ő hangjukat. Ez mindig felemelő és egyedi. Akárhányszor ott állnak előttem és rájuk nézek, mindig eszembe jut a 10 évvel ezelőtti én, aki csak azért kezdett el akkor gitározni, mert megtetszett neki, ahogyan James gitározik a ’Sleeping with the light on’ klipben…vagy, aki füzetett vezetett a McFly tagokról és minden kis pici képet kirakott róluk a falra és csak álmodozott arról, hogy egyszer talán, valamikor láthatom Őket…És most itt vagyok, 24 évesen és végre sikerült. Ott álltak előttem, és minden vágyam teljesült.

Én tényleg mindenkinek azt mondom, hogy ha most nem is, de később sikerülni fog minden! Nekem is ennyi időt kellett várnom, de megérte =) Hosszú volt az út, de tartalmas, és amikor ott vagy, akkor ez a 10 év egyetlen egy perccé válik, és minden harag vagy düh, vagy csalódás eltűnik. Megéri, hidd el =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése